Aktualności arrow Obsługa klienta
Obsługa klienta
uscisk-dloni.jpg

          Witamy serdecznie w Biurze Obsługi Klienta. Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku od godziny 7:00 do 15:00.

Wyjaśnimy wątpliwości, pomożemy wypełnić niezbędne wnioski, postaramy się, abyście Państwo przy  zaangażowaniu  minimalnej ilości czasu mogli załatwić wszystkie interesujące Was sprawy m.in.:

- zawieranie umów o dostawę wody i odprowadzanie ścieków dla odbiorców, bądź wprowadzanie zmian użytkownika lub właściciela posesji,
- przyjmowanie l załatwianie reklamacji dotyczących wystawionych rachunków za dostarczoną wodę i odprowadzone ścieki,
- otwieranie zleceń na przyjęte do realizacji roboty budowlano-montażowe i inne usługi dla odbiorców,
- informowanie klientów o procedurach i warunkach podłączenia do miejskiej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej,
- przyjmowanie od interesantów wszelkiej korespondencji składanej osobiście w siedzibie Spółki oraz przyjmowanie skarg i wniosków i przekazywanie ich do dalszego załatwienia do Sekretariatu Spółki,


Ustala się 14-dniowy termin załatwiania spraw przyjętych do Biura Obsługi Klienta.

 

Pozostałe rozdziały kategorii: 

 Data Tytuł Autor Odsłony
piątek, 20 październik 2017 Ogłoszenie o wyborze oferty na przeprowadzenie badania sprawozdania finansowego Administrator 60
czwartek, 19 październik 2017 Ogłoszenie na wynajem pomieszczeń biurowych Administrator 77
piątek, 08 styczeń 2016 Ogłoszenie Administrator 1527
środa, 03 październik 2012 Ogłoszenie na badanie sprawozdania finansowego Administrator 176
wtorek, 29 marzec 2011 Cenniki i taryfy Administrator 9247
niedziela, 21 listopad 2010 Forma płatności Administrator 5087
niedziela, 21 listopad 2010 Kontakt Administrator 6243
 
<< Start < Poprzednia 1 Następna > Ostatnia >>
Wyniki 1 - 7 z 7
Sonda
Jak oceniasz jakość obsługi klienta
  
Jak oceniasz jakość świadczonych usług przez ZWiK Żary
  
Co sądzisz o jakości wody dostarczanej do klienta